miercuri, 13 aprilie 2011

Un iesean s-a spanzurat dupa ce a dormit 3 nopti langa trupul neinsufletit al mamei

Autor: Ana Oleinic 05 Apr 2011 Comentarii: 0 Vizualizari: 143 voteaza! 12345

Un caz desprins parca din filmele de groaza i-a oripilat pe iesenii din localitatea Golaesti. Un barbat de 53 de ani si-a pus capat zilelor, dupa ce dormise deja timp de trei nopti langa trupul neinsufletit al mamei sale. Nu anuntase pe nimeni ca batrana si-a dat duhul, iar anchetatorii cred ca a fost capabil de o asemenea grozavie pentru ca vroia sa mai incaseze macar o luna pensia mamei.

"Iertati-ma" sunt ultimele cuvinte pe care le-a asternut barbatul pe o foaie de hartie. Inainte sa-si ia viata, omul s-a asezat la masa si a scris un bilet de adio. Le-a spus rudelor ca batrana a murit sambata, pe 2 aprilie, la 9 dimineata si le-a cerut sa-i inmormanteze.

"A lasat un bilet a zis ca cine ii inmormanteaza sa ii ieie casa. Un fel de testament? Da , ca sa ii ieie
casa, dar cui ii trebuie casa", a spus o vecina.

Apelul la 112 a fost dat de un vecin, care l-a zarit pe barbatul spanzurat la prima ora ora a diminetii. Nimeni nu se gandea insa ca mama lui zace moarta in casa.

"Eu cand am vazut am ramas inlemnita. m-a dus la vecina am sunat, am chemat-o.. a ramas si ea...toata mahalaua e ....Socata? Da, normal", a spus o alta femeie.

"Ce fel de om ar face asa ceva ? Cine? Un criminal", crede o alta localnica.

"El statea aici la poarta abautut asa, suparat, ganditor. Si eu ma duceam la magazin si i-am zis lui vecina care-i treaba cu Gheorghita si a zis ca nu stie care e treaba ca nu primeste pe nimeni. Nu primeste pe nimeni, sta numai cu zavoarele pe poarta", a povestit o batrana.

Dupa primele cerectari, anchetatorii au stabilit ca batrana a murit intr-adevar in urma cu 2-3 zile, de moarte buna. Era tinuita la pat de mai bine de doua luni. Atat politistii, cat si vecinii cred ca barbatul a intrat in panica cand si-a vazut mama moarta, deoarece singurul lor venit era pensia femeii.

"Oare spera sa mai primeasca banii pe pensie? Cred ca da. Eu zic si eu ca asa-i. Numai scopul asta, ca altceva nu avea ce sa faca ", a mai spus o vecina.

Trupurile neinsufletite au fost duse la institutul de medicina legala, pentru autopsie. Medicii legistii vor fi cei care vor stabili daca batrana a murit din cauza bolilor pe care le avea, asa cum arata primele probe, ori a fost ucisa. Pana atunci, vecinii si rudele indepartate ale familie, fac pregatirile pentru inmormantare.
 

 



View the Original article

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu