marți, 4 iunie 2013

“Puteam obţine mai mult!”

Fostul antrenor, Liviu Ciobotariu,crede ca schimbarea sa nu a fost în folosul echipei CSMS Iasi. Presedintele Florin Prunea si antrenorul cu care Iasul a promovat, Ionut Popa, considera ca retrogradarea e generata de lotul de jucatori

Antrenorul Liviu Ciobotariu, care a fost înlocuit cu sapte etape înainte de finalul Ligii I de fotbal de la conducerea CSMS Iasi, a declarat aseara, la emisiunea Divizia Locala, realizata de Ovidiu Minea, la Digi 24 Iasi, ca decizia de schimbare a sa cu Sorin Cîrtu nu a adus niciun beneficiu echipei. “Eu regret enorm faptul ca echipa a retrogradat. Îmi pare rau ca nu am fost lasat sa continui o munca de opt luni, în care credeam. Socurile la o echipa sunt de doua feluri: pozitive si negative. La Iasi s-a dovedit a fi unul negativ. Consider ca puteam face lucruri mult mai bune pe finalul sezonului, din mai multe motive. În primul rând, pentru ca, alaturi de Ionut Popa, cunosteam foarte bine echipa. Or, orice antrenor are nevoie de cel putin o luna pentru a începe sa-si impuna stilul. Apoi, jocurile pierdute în mandatul meu nu s-au datorat, cu exceptia celui cu Viitorul, evolutiilor slabe ci gafelor individuale. Sa ne amintim cum am pierdut cu Rapid, cu Petrolul ori Steaua. Nu vreau sa spun lucruri marete, însa echipa juca fotbal în mandatul meu” a spus “Ciobi”, care a contrazis ideea lansata de succesorul sau, Sorin Cîrtu, ce a afirmat ca a gasit probleme fizice majore la CSMS: “Nu sunt de aceeasi parere. Amintesc doar ca dupa jocul de la Severin, domnul Cîrtu a afirmat ca am pierdut pe nedrept, ca echipa a jucat si a alergat bine. A stiut în ce se baga...”.Prezent în studio, presedintele CSMS Iasi, Florin Prunea, a apreciat ca retrogradarea a fost generata de calitatea lotului: “Lipsa de experienta a unora si lipsa de valoare a altora, pe care nu-i nominalizez, a fost principala cauza a retrogradarii”. De aceeasi parere a fost si Ionut Popa, antrenorul cu care Iasul a promovat si care a condus formatia din Copou în startul sezonului: “Daca în vara se faceau transferurile pe care le-am cerut, situatia era cu totul alta acum”. În ceea ce priveste viitorul CSMS Iasi, acesta nu este clar înca. “Luni, echipa s-a pregatit sub comanda antrenorilor Kereszy si Cîmpeanu, asa se va întâmpla si marti. În zilele urmatoare, vom face o analiza la nivelul Comitetului Director si vom stabili ce se va face în viitor. La ora actuala, nu se stie clar în ce esalon vom fi, acest lucru va fi stabilit de Comitetul Executiv al Federatiei Române de Fotbal, într-o sedinta care va avea loc saptamâna viitoare. Eu sunt sub contract pe înca un an cu Iasul, ramâne de vazut ce vom face”, a mai spus Prunea.

Articolul original

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu