marți, 22 noiembrie 2011

Fata primarului Nita, nunta cu baiatul politistului Bolat

Nunta cu fast in lumea mondena a Iasului. Vineri seara, la Motelul Bucium, fata primarului comunei Miroslava s-a casatorit cu feciorul fostului politist Bolat. Nasii, pe masura: dr. Lucian Burlea cu sotia sa Dora. Petrecerea a inceput seara si a tinut pana a doua zi dimineata.

Fani MJ
In centrul atentiei au fost, asa cum era si normal, cei doi miri. Maria Nita (24 ani) si Adrian Bolat (33) au decis sa se casatoreasca, la doar un an dupa ce s-au cunoscut, printr-o simpla coincidenta, asa cum a declarat mireasa. Intalnirea celor doi a avut loc la o petrecere dedicata artistului american Michael Jackson, amandoi fiind fani declarati ai acestuia. O dragoste fulgeratoare, un deznodamant care i-a surprins pana si pe cei doi miri prin rapiditatea cu care s-a petrecut. “Decizia a fost scurta si la obiect, chiar uimitoare avand in vedere experienta mea de viata de pana atunci. Cum am vazut-o, mi-a placut”, a marturisit mirele, vadit mai emotionat decat mireasa.

Luna de miere, amanata
Mirii sunt extrem de optimisti in ceea ce priveste viitorul lor impreuna. Cat despre luna de miere, aceasta trebuie sa mai astepte cateva luni. “Intr-un final o sa plecam undeva, insa dupa sesiunea mea din iarna. Eu inca sunt studenta la medicina”, a declarat mireasa, Maria Nita.
Nasul celor doi, Lucian Burlea, le-a urat tinerilor sa aiba, in primul rand, copii. “Le urez o casatorie linistita, lunga, fericita si copii, mai ales fetita sa fie, pentru ca eu am o fetita care mi-a incantat inima si viata”, a spus Lucian Burlea. In ceea ce priveste darul, nasul a fost extrem de secretos: “Nu trebuie sa stie nimeni, decat mirii”.

Cuvinte cheie: Nita, Bolat, miroslava, nunta


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu