luni, 21 noiembrie 2011

Incendiu in Tatarasi: un batran a ars ca o torta in propria casa

UPDATE Cauza izbucnirii incendiului este inca in curs de cercetare. La fata locului, pe langa pompieri, s-au deplasat si politistii de la sectia IV-a, criminalistii, si un echipaj SMURD care i-a acordat ingrijiri unui barbat care a incercat sa ajute la stingerea flacarilor si s-a taiat intr-un geam. "Am vazut flacarile si am intrat sa-l scot pe batran din locuinta. Cand am spart geamul a iesit o flacara puternica si nu am reusit sa patrund in casa", a povestit barbatul. Alte doua persoane au incercat sa potoleasca incendiul pana la ajungerea pompierilor. "Am intrat in casa si l-am vazut pe batran standin fund, pe canapea, era ars tot, carbonizat. Cand am vazut ca e deja mort am iesit din casa, ca era fumul prea gros si nu mai putem respira. De abia vedeam la un metru in fata mea", a povestit un alt barbat.

Incendiu devastator joi seara in zona Aviatiei din Tatarasi. Locuinta unui batran de 84 de ani a fost mistuita de flacari. Barbatul, aflat in propria casa, a ars de viu. La fata locului s-au deplasat echipaje de Pompieri si de la SMURD, dar pentru salvarea batranului nu au mai putut face nimic. In valtoarea evenimentului, fiica batranului a afirmat ca focul s-ar fi propagat de la soba din locuinta.

Cuvinte cheie: Tatarasi, incediu


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu